قوانین مرجوعی

1- مشتری پس از دریافت کالا چه مدت فرصت دارد تا به شما خبر بدهد که می‌خواهد کالا را برگرداند؟ در 24 ساعت اول که بدست مشتری رسید میتواند کالا را بررسی کند و به پشتیبانی اطلاع دهد که مشکلی پیش امده

2- پس از بازگرداندن کالا شما چگونه مبلغ را به مشتری باز می‌گردانید؟ پس از اینکه کالا بدست پشتیبانی رسید بررسی میشود و مبلغ خرید بازگشت داده میشود و یا در صورت صلاح دید مشتری بصورت کد تخفیف یا محصول جدید ارایه می شود.

3- چه کسی مسئول پرداخت هزینه پست بازگشت کالا است؟ مشتری

4- آیا مشتری باید از بسته‌بندی فروشگاه استفاده کند یا می‌تواند خود دوباره کالا را بسته‌بندی کند؟ در مرحله اول از پذیرفتن بسته آسیب دیده خودداری شود- برخی مصولات که ارزش بالایی دارند یا شیشه در آن ها بکار رفته بیمه می شوند و شما میتوانید از اداره پست خسارت بگیرید- در صورت مرجوعی کالا در بسته بندی خود فروشگاه باشد.

5-آیا باید فاکتور خرید را هم همراه محصول پس بفرستند؟ بله فاکتور همراه بسته باشد

6-آیا محدودیت زمانی برای تکمیل مراحل بازگشت و مرجوعی کالا وجود دارد؟ اطلاع رسانی اولیه از طریق پشتیبانی 24 ساعت اولیه